En primer lloc, tal i com vam suposar al
primer diari, durant l'estada de pràctiques a l'escola la continuïtat del bloc
es va aturar perquè ens era impossible de poder-nos reunir i desenvolupar-lo.
A mitjans de mes de febrer l'activitat del
bloc es va reprendre. Vam decidir desenvolupar-lo a partir d'un Google Drive
perquè aquest recurs ens facilita la cooperació i el treball simultani, podent
modificar la informació sempre que sigui necessari.
Així, doncs, durant aquest temps hem redactat
el dossier del mestre i pensat les 3 activitats a explicar: una d'idees
prèvies, una de desenvolupament i una de conclusió.
Pel que fa a la redacció del dossier del
mestre, no ens ha presentat grans dificultats, ja que ja teníem coneixements
tant de la Guerra Civil Espanyola com dels ponts. Per tant, ens ha resultat
fàcil de redactar i de connectar els continguts.
Relacionat a les activitats, la d'idees
prèvies la vam pensar un dia a classe i les altres dues posteriorment. Hem de
reconèixer que ens hem esforçat molt per tal d'aconseguir allunyar-nos d'una
metodologia tradicional, intentant aconseguir que les activitats siguin
competencials i que despertin l'interès
i la motivació dels alumnes.
També cal dir que seguint els consells de les
nostres companyes a la coavaluació del bloc, hem modificat la nostra portada
del bloc tot adjuntant una imatge.
Per acabar, abans de la publicació final del
bloc, volem acabar de repassar el nostre redactat i comprovar que les connexions
que hem establert són encertades i adequades per l'edat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada